مراحل درخواست خروج از کشور برای دانشجویان
مراحل درخواست اینترنتی دانشجو برای خروج از کشور در سفرهای زیارتی یا سیاحتی
احتراماَ به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی درخواست خروج از کشور ( زیارتی و سیاحتی ) می رساند بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، دانشجوی متقاضی این دو نوع سفر باید از طریق سیستم نظام وظیفه اقدام به ثبت نام اینترنتی نماید و نظام وظیفه به درخواستهای کتبی ترتیب اثر نمی دهد.
فرآیند تقاضای خروج از کشور :
۱- مراجعه دانشجو به دفاتر پلیس+۱۰ جهت دریافت کد سخا توسط دانشجو
۲- مراجعه دانشجو به وب سایت نظام وظیفه evazifeh.epolice.ir جهت ثبت نام اینترنتی و پر کردن فیلدهای مربوطه و ثبت درخواست
۳- ارسال اینترنتی تقاضا به کارتابل آموزش دانشگاه در سیستم نظام وظیفه و بررسی و تائید تقاضا توسط کارشناس نظام وظیفه دانشگاه (آقای شیخ زاده)
۴- مراجعه مجدد دانشجو به کارتابل خود در وب سایت جهت واریز وثیقه
۵- مراجعه دانشجو به بانک قوامین و افتتاح حساب در بانک قوامین و اخذ رمز دوم
تذکر : سامانه نظام وظیفه به نحوی طراحی شده است که فقط شماره حساب بانک قوامین که متعلق به فرد دانشجو است قابل استفاده است . ( شماره حساب باید حتماَ به نام مشمول باشد در غیر اینصورت نظام وظیفه هیچ مبلغی را مسترد نمی نماید ).
۶- بررسی تقاضای مشمول توسط نظام وظیفه و اعلام مرحله بعدی توسط پیامک به دانشجو ( ضروری است مشمول شماره موبایل خود را با دقت وارد سامانه نماید )
تذکرات مهم :
۱- ثبت نام اینترنتی باید حداقل دو هفته قبل از تاریخ سفر انجام پذیرد.
۲- کارشناس نظام وظیفه دانشگاه در روزهای اداری یک یا دو مرتبه سامانه مربوطه را کنترل و تقاضاهای رسیده را بررسی می نماید لذا نیاز به تماس یا پیگیری پس از ثبت درخواست و یا ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه نیست.
تذکر: به دلیل مشکل موقتی در بخش گزارش گیری درخواست ها، تا اطلاع ثانوی، لازم است پس از ثبت درخواست، با مسئول مربوطه در دانشگاه تماس گرفته و شماره ملی خود را برای بررسی درخواست ارائه نمایید.