در حال بارگذاری ...
دوشنبه 17 دی 1403

مراحل درخواست خروج از کشور برای دانشجویان

مراحل درخواست اینترنتی دانشجو برای خروج از کشور در سفرهای زیارتی یا سیاحتی

احتراماَ به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی درخواست خروج از کشور ( زیارتی و سیاحتی )  می رساند بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، دانشجوی متقاضی این دو نوع سفر باید از طریق سیستم نظام وظیفه اقدام به ثبت نام اینترنتی نماید و نظام وظیفه به درخواستهای کتبی ترتیب اثر نمی دهد.
 
فرآیند تقاضای خروج از کشور :
 
۱- مراجعه دانشجو به دفاتر پلیس+۱۰ جهت دریافت کد سخا توسط دانشجو
۲- مراجعه دانشجو به وب سایت نظام وظیفه evazifeh.epolice.ir  جهت ثبت نام اینترنتی و پر کردن فیلدهای مربوطه و ثبت درخواست
۳- ارسال اینترنتی تقاضا به کارتابل آموزش دانشگاه در سیستم نظام وظیفه و بررسی و تائید تقاضا توسط کارشناس نظام وظیفه دانشگاه (آقای شیخ زاده)
۴- مراجعه مجدد دانشجو به کارتابل خود در وب سایت جهت واریز وثیقه
۵- مراجعه دانشجو به بانک قوامین و افتتاح حساب در بانک قوامین و اخذ رمز دوم 
تذکر : سامانه نظام وظیفه به نحوی طراحی شده است که فقط شماره حساب بانک قوامین که متعلق به فرد دانشجو است قابل استفاده است . ( شماره حساب باید حتماَ به نام مشمول باشد در غیر اینصورت نظام وظیفه هیچ مبلغی را مسترد نمی نماید ). 
۶- بررسی تقاضای مشمول توسط نظام وظیفه و اعلام مرحله بعدی توسط پیامک به دانشجو ( ضروری است مشمول شماره موبایل خود را با دقت وارد سامانه نماید )
 
تذکرات مهم :
 
۱- ثبت نام اینترنتی باید حداقل دو هفته قبل از تاریخ سفر انجام پذیرد.
۲- کارشناس نظام وظیفه دانشگاه در روزهای اداری  یک یا دو مرتبه سامانه مربوطه را کنترل و تقاضاهای رسیده را بررسی می نماید لذا نیاز به تماس یا پیگیری پس از ثبت درخواست و یا ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه نیست.
تذکر: به دلیل مشکل موقتی در بخش گزارش گیری درخواست ها، تا اطلاع ثانوی، لازم است پس از ثبت درخواست، با مسئول مربوطه در دانشگاه تماس گرفته و شماره ملی خود را برای بررسی درخواست ارائه نمایید.